Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

2012 - summering

Publicerad 2013-01-02 22:09:16 i Allmänt, Löpning, Promenad, Styrketräning,

2012 kommer helt klart vara de bästa året någonsin. Det har hänt så mycket.
 
  • Fick MVG på mitt projektarbete som jag kämpade otroligt hårt med!
  • Studenten  - 15e juni så gick jag ut med betyg från trean som var bättre än de varit innan och var riktigt nöjd med min insatts.
  • Träffade Filip i juni efter att ha snackat med honom sen tidig början av 2012 och vi har haft ett underbart liv tillsammans nu snart i ett halvår.
  • Fick ett sommarjobb som blev perfekt att sätta på mitt CV.
  • Reste tillsammans med Filip till Rhodos och fick en helt perfekt vecka fylld med romantik, sol och bad.
  • Blev arbetslös men fick spendera mycket tid till tränings, hund och mig själv.
  • Fick jobb på Telenor 21 december.
  • Åt pitepalt för första gången i mitt liv 23 december.
  • Firade jul tillsammans med min underbara familj och fick fira ännu en julafton tillsammans med min underbara farfar.
  • Började flytta in hos min pojkvän under juldagen.
 
 Sen har träningsåret varit väldigt bra, haft tre väldigt små uppehåll, ett vid studenten, efter DH och nu vid julen.
Så det har varit väldigt bra och 2013 ska fortsätta på samma spår det ska jag verkligen se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela