Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Någon att älska

Publicerad 2012-10-01 09:10:41 i Allmänt,

Något som jag tycker är otroligt viktigt är att ha någon att älska och att vara älskad. Det gör en mentaltstark och då kan man prestera mer inom mentalt krävande och fysiskt krävande aktiviteter. Jag anser att har man en stark  mentalstyrka så kan man klara precis det man vill. Med lite hjälp av en knuff eller mera.
 
Jag har flera i mitt liv som jag älskar och som jag anser ger mig positiv energi. Först har vi min hund Akilles som nu är över 2 år gammal och som vände mitt liv och gjorde mig mentalt stark efter en svår tid. 
Man får så mycket tillbaka av en hund. Ge den liten mat och du är dens bästa vän, gå ut med den och den dyrkar dig och om du kastar en boll så dyrkar han dig. 
Akilles är en stor del utav mitt fysiska liv, mycket promenader, powerwalks och ibland löprundor. 
 
Sen har jag en pojkvän som kom in i mitt liv väldigt hastigt och gjorde mitt liv så mycket bättre, vilket jag inte troddde gick eftersom jag redan kände mig lycklig. Men sen kom han, lik mig men ändå olik. Han gör mig mentaltstark samtidigt som vi gör mycket fysiskt tillsammans, ute och går och är på gymmet tillsammans flera gånger i veckan. 
 
De här två är störst i mitt liv. Som visar uppskattning och älskar dig i ur och skur.

Kommentarer

Postat av: ida o emma

Publicerad 2012-10-01 20:24:06

hej!
fin blogg du har!
vi är två tjejer med mycket uppdatering och variation, är du intresserad så skulle vi bli jätte glada om du klickade dej in! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela