Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Tre pangbrudar!

Publicerad 2012-10-09 11:08:18 i Inspiration,

 Här en några byggar och fitness damer som är inspiration till att bli hårdare och kämpa. Även ifall jag själv inte hittat min nich inom styrketräning.
Åse Jönsson, kvinnlig bodybuilder från Ronneby.
 
Jannika Larsson, gladiator och en av de gladaste fitness tjejerna jag sett.
 
Malin Söderqvist, sägs ha den finaste stjärten. Men den titlen ska jag sno ;)
 
 
Men visst är det viktigt att ha lite inspiration? Även ifall du inte kan bli exakt som din inspiration så kan man få inspiration från deras mentala styrka och hur dem orkar kämpa så här året runt. 
Så finns inspirations källor och kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela