Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Hallå fredag!

Publicerad 2012-10-12 09:54:00 i Kost,

Äntligen är det fredag, vännerna är lediga och jag har även ifall jag är arbetslös mer vila och frihet på helgerna.
Jag har börjat min morgon med att leta jobb och äta en god frukost.
 
Föresten så igår köpte jag det lite mer fiberrika havregrynet för att kunna blanda de två. Så nu kör jag 50/50 på den och gröten blev otroligt god, lite mer att tugga. Jag gillar ICAs produkter, det är gott till ett bra pris.
 
 
 
Förälskad i det här brödet, det är otroligt saftigt och gott. Sen så är det ju osötat. Alltså inget rent socker och det är ju det jag ska undvika nu under min lilla diet. Så det är kalasbra!
 
Idag så ska det promeneras med hunden, gymma och laga mat till min kära familj. Ikväll blir det grillspätt, någon potatis och tzatziki, eh mums! :D 
 
Hoppas att ni är nöjda med eran frukost och får en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Zanna

Publicerad 2012-10-14 16:58:30

fin blogg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela