Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

God morgon, good it is!

Publicerad 2012-10-19 09:53:56 i Allmänt,

Det är fredag aka. Tacodag. En stor del av Sverige ska käka tacos ikväll och det är då inget undantag i våran familj. 
 
Men fredag innebär även det träning! Idag är det de här passet som gäller: Pull(Rygg/Baksida axlar/Biceps).
Och jag laddar med mina favoritfrallor med solrosfrön och kaviar. Jag hoppas på att idag ha mycket energi på gymmet. Dieten gör att energin blir mindre. Menmen. Bara att köra på, jag ger inte upp!
Idag ska det även hinnas med cardio. Vill vara helt slut idag så jag kan somna gott i soffan.
 
Sen har jag tuuuuusen andra saker som ska göras, diska, laga lunch, städa, ut med hunden, kolla nya jobb och sen finns det så mycket mer som jag verklige inte komma hinna innan tre då mamma slutar. 
 
 
Kickar igång den här dagen med världens sexigaste blondin!

Kommentarer

Postat av: sellwins skönhetsblogg

Publicerad 2012-10-19 16:59:37

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela