Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

God kväll!

Publicerad 2012-10-11 23:40:54 i Allmänt, Cardio, Kost, Styrketräning,

Gotte efter gymmet!
God kväll, god kväll! Hemkommen från gymmet för en timme sen. Det blev ett långt pass idag. Lite över en timme.
Började mitt pass med cardio:
  • Crosstrainer, intensiv/pulshöjande: 10min
  • Motionscykel, intervaller 1min tång och snabb 30min vila(lättare motständ och mindre tempo. 10min
Sen övergick jag direkt till styrketräningen:

Push(Bröst/Axlar/Triceps)

  • Bänkpress med fri stång 5x5 Max 6.25kg.
  • Bröstpress i maskin 5x8 Max 41kg
  • Dips i assistmaskin: 5x7 
  • Sittande militärpress i smithmaskin 5x5 4.5kg
  • Sidolyft med hantlar 5x10 1set 5kg 4set 3kg
  • Pushdowns i Kablar Max 18kg
Blev även en liten PowerWalk med lutning 9.0 på rullbandet. 15min med djupa steg för stjärtens skull ;)

Energifull på gymmet efter en liten dryg förkylning. Men jag har ju ändå tränat men tagit det lugnt. Igår valde jag att ha vilodag så att förkylningen kunde få lägga sig. Och det verkade funka riktigt bra! Det är även dag nummer två i min diet. Min första diet så jag lägger inte alls så hårda krav. Jag har minskat intaget av mat med några kalorier och skärt ut allt som är onyttigt. Men ska komma fram till vilken dag jag ska ha "Syndar-dag". Pojkvännen tycker att jag redan på lördag ska belöna mig med min favoritchoklad Kinder. Men vi får se hur det känns. Vill inte äta det bara för att äta det. Är inte alltid ens sugen på sånt så.
 
Efter gymmet blev det min proteinshake. Och en supergod frukt och bär blandning:
  • Två bananer
  • Två passionsfrukter
  • Lite jordgubbar
  • En skvätt havredryck
Min nya favorit, mättande och vitaminer, mums!
 
Men nu är det verkligen på tiden att jag somnar natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela