Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Förkylning men framsteg...st

Publicerad 2012-10-08 23:36:37 i Styrketräning,

Gått ett par dagar med en förkylning som verkligen inte velat ge sig. Men idag så ville verkligen min hjärna till gymmet för att i alla fall träna lite styrketräning. Och det gick bra. Ökade i mina knäböj. 45kg sammanlagt. 3 sets var rätt enkla men de 2 sista trodde jag faktiskt att jag skulle falla bakåt, men jag tog mig upp och jag är otroligt nöjd med att ha ökat även ifall en förkylning härjar i min lilla kropp. Men nu är det självklart dags för sängen. Jag har ännu inte planerat morgondagen, men just nu känner jag att det är skitsamma och jag kommer göra det jag känner för just imorgon! Natti♥
Äppenbitar med kanel, C-vitaminer är ju ett måste vid en förkylning!
Posering in tha fejs
Ungefär så här kände jag mig i bilen på väg hem till ödemarken. VIlle fan bara ha energi och min säng. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela