Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Söndag

Publicerad 2012-11-04 22:22:25 i Hundliv, Promenad, Styrketräning,

Under natten hade jag sällskap av den mysigaste pälsbollen som finns. Så ställde klockan på halv åtta och var uppe lite efter det. Vi körde på en 1.5km morgonpromenad innan frukost för hungern tar verkligen över.
Men körde till stan efter promenaden och köpte en massa goda frallor till mig och min familj. 
 
Blev lite slöande vid datorn innan jag satte igång att städa min lilla stuga. Det är självklar sak för mig att städa på söndagar. Så städade ut alla hundhår och damnntorkade. Fantastiskt underbart att gå och lägga sig i ett städat och vädrat rum. Andas friskt liksom.
 
I eftermiddags/kväll så var det dags för gym, men först ett litet besök hos min duktiga pojkvän som jobbar helg den här helgen. Men på gymmet var det benpass. Och jävlar vilket benpass! Jag har nu fått in utfall och frontböj i schemat. Så imorgon kommer jag gå som en tant, yey! Föresten så tar jag nu 50kg  5x5 i knäböj, helt underbart! Börjar närma mig min kroppsvikt. Så får ta tag i att väga mig så jag vet vad jag väger nu.
 
 
Nu är det dags för att sova gott för att imorgon köra hårt på gymmet i ännu en vecka!

Kommentarer

Postat av: Av: Anna Adam

Publicerad 2012-11-05 15:13:27

Tack! Ska verkligen det. :3
Gud, du har ju själv en urgullig vovve.

Svar: Ja för det går otroligt fort.Ja det är han, tyvärr 2.5år så han inte valp längre :(
Josefin Olofsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela