Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Runkeeper - Recension!

Publicerad 2012-11-07 19:56:00 i Allmänt, Löpning,

Vill du hålla koll på dina gång, cykel eller löparsträckor? Då är Runkeeper en otroligt bra app för dig. 
Det finns olika aktiviteter i en lista, så det som passar den aktivitet bäst, välj den och börja mäta avstånd, pace och kalorier
 
Stor anledning till att jag nu använder Runkeeper är för att man kan lägga in mål direkt i appen, vilket är fantastiskt. Ovanför ser ni mitt testmål och in kan självklart har mer än ett mål. Sen att på kartan verkligen se km-talen gör mig så otroligt motiverad.
Appen finns både för Andriod och för iPhone och är gratis.Och är lätt den bästa gratisappen på marknaden!
 
Skaffa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela