Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Ny vecka

Publicerad 2012-11-19 11:22:12 i Allmänt,

Ser både fram emot den här veckan och samidigt inte. För på onsdag åker jag till Jönköping till DreamHack där jag ska jobba ideellt under 5 dagar. Så jag kommer bara träna måndag och tisdag den här veckan.
 
Jag har valt att inte träna under veckan där uppe eftersom sömnen är dålig och det händer verkligen saker hela tiden även ifall min skift bara är 8 timmar. Men det är inte så illa för kan behöva vila lederna lite :)
 
 
Den 23e, på fredag så kommer Maskinen spela där uppe så kommer helt klart gå och titta på dem. Så har ni vägarna förbi Jönköping och vill se dem så gör det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela