Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Legday, wowday!s

Publicerad 2012-11-29 23:34:22 i Kost, Styrketräning,

Jajamen wow var det på gymmet idag.
 
Förra veckan så körde jag ett benpass på tisdagen och var helt energilös. Allt kändes bara fel och kroppen ville bara ge upp. Som tur är så fick jag en hel veckas vila. Ja hörde ni VILA! Min kropp behövde det efter flera dagars fruktansvärd mensvärk och kört fullt ös medvetslös under 3 månader. 
 
Men vilan blev bara för lederna. Det är jobb 8 timmar och sen blir det lite extra slit på sidan, konserter m.m. så blir inte så mycket sova och göra ingenting. 
 
Men benpasset gick verkligen kalas idag, inget att klaga på i min egen träning förutom att tjejen som var där samtidigt på mig inte ens klarade att träna i samma rum. Så fort jag bytte till samma rum så bytte hon. Jag menar kom igen, vi kan träna på samma ställe liksom. Men jag fick in knäböj, frontböj, raka marklyft, sittande benpress, ben, sittande ben curl, utfall med stång + 2.5kg på vardera sida och sen enbensböj. Avslutade passet med 4 min crosstrainer som jag utnyttjade som trampmaskin ;) hehe. 
 
Mina ben var verkligen som spagetti efter passet.
Energi och lite C-vitamin innan läggdags. Puss och god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela