Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Inspiration!

Publicerad 2012-11-14 08:15:50 i Inspiration,

 
Även ifall jag faktiskt inte är något Crossfit-fan så måste jag verkligen säga att det här tjejen är riktigt häftig. Bara att tänka på hur stark hon är och vilka övningar hon klarar av. Hon heter Suzanne Svanevik och är endast 17 år gammal. Men den styrkan hon har har tagit år att bygga upp. Såg en video från när hon var 15 år och hon gjorde sin första muscle-up. Så inte precis som hon fått det här gratis.
 
Men det gör mig verkligen ännu mer träningssugen när jag ser den här!
 
Ni kan även kolla på CrossFitBergens andra videos på deras kanal, klicka HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela