Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Helgen

Publicerad 2012-11-19 14:49:00 i Allmänt,

Även ifall helgen varit fylld av mensvärk så har den ändå varit bra. Tänkte visa den i bilder.
I fredags var jag ute och sprang sent på kvällen. Men det var inte bara jag som var ute och sprang, tyligen var bambi och hans mor ute med. Otroligt att jag iaf fick dem på bild. Det var svårt med syns iaf vad det är :D
Blev riktigt glad över att se dem här fina små djuren så smilade under hela rundan!
 
Igår var det söndagsfika tillsammans med vännerna. och till det hade jag bakat choklad och päroncupcakes som blev helt underbara. Smakade verkligen päron. Använder ett smakämne som är köpt på Borgeby kryddgård.
 
Igår led jag igen utav mensvärken så efter söndagsfikan så vågade jag inte köra hem. För var så yr och illamående. Så åkte hem till pojkvännen och bjöd hans familj på cupcakes och sen la jag mig i hans säng till tio på kvällen och var helt slut i kroppen. Känner även av det idag att energin försvann. Men idag så ska jag orka träna iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela