Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Gojibär i gröten!

Publicerad 2012-11-02 10:32:12 i Kost,

Under två dagar så har jag nu testat att ha gojibär i min gröt. Och glad att jag tog tummen ur röven och äntligen testade, för ack vad gott och enkelt det är i gröten. Gojibär innehåller väldigt mycket nyttigt och på Go For Life's hemsida så kan man läsa lite om gojibären och även beställa dem.  
 
 
Information från Go For Life:

"Gojibäret är unikt eftersom det bland annat innehåller 18 olika aminosyror, varav sju av åtta är bland de livsnödvändiga.

Dessutom är gojibäret fullproppat med viktiga mineraler såsom järn, kalcium, zink, selen, samt hela 21 spårämnen. Antioxidanterna i gojibär är många med en mycket hög ORAC-poäng..." läs mer HÄR!

Varför skulle man inte vilja äta det här?!  Man känner en smak utav russin. Jag köpte 70g från ICA gott liv för 19kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela