Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Frontböj?

Publicerad 2012-11-03 21:59:46 i Styrketräning,

Något jag nu är inne på att vilja lära mig är Frontböj. Jag har tänkt att i snar framtid att få in tekniken för att sen försöka bli stark i det.
 
Letade efter någon video som skulle passa bra att visa vad frontböj är, men tyckte de var lite dåligt med det faktiskt. Men hittade en!
Sjukt bra träning, så vad väntar jag på? ;)
2morrow is the day, legday!

Kommentarer

Postat av: Eline

Publicerad 2012-11-04 15:29:12

sv: Ja det är verkligen fint där och man kan hitta så extremt billiga grejer också! :)

Svar: Åh vad härligt! :D
Josefin Olofsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela