Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Fredagspass

Publicerad 2012-11-09 22:47:25 i Cardio, Styrketräning,

Efter vilodagen igår, som verkligen blev vila på riktigt så var jag idag taggad och fylld energi. Körde ett hårt benpass där jag fick ett nytt PB i knäböj, i söndags tog jag 50kg och idag tog jag 52.5kg. Sen fortsatte jag med min frontböj och tekniken var bättre den här gången och kunde gå riktigt djupt ner.
Fortsatte den med schemat + utfall. 
 
Men sen var jag så sugen på att cykla så satte mig självklart på cykeln och det slutade i 10km på några sekunder mer än förra veckan men körde motståndet "9-10-11" vilket var en förbättring och sen förbrukade jag mer kalorier, tyvärr syns inte kaloriförbrukningen på bilden för jag missade att det slog över till mets. Skoj...
 
Aja nu ska jag ha fredagsmys i några minuter innan det är läggdags för imorgon åker jag och min älskade till IKEA för att handla massa skoj till hans lägenhet. Woho!
 
Imorgon hoppas jag även att fötterna pallar med den liten löparrunda :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela