Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Du hemska natt...

Publicerad 2012-11-18 11:30:38 i Allmänt,

Länge sedan jag haft mensvärk nu och när jag väl får det så gör det så otroligt ont i hela kroppen och magen. 
Började med att jag kom hem och mensvärken började vid åtta på kvällen. Jag tog en ipren. Men självklart hjälpte den inte så låg vaken och hade kramp i äggledarna ända fram till klockan var två, yeey... Vart på riktigt jobbigt humör. Hormonerna satte tydligen igång ordentligt eftersom jag inte kunde kontrollera känslorna. Ena stunden glad, sen arg och sen ledsen.
 
Självklart var det inte över, vaknade halv åtta med kramp igen och kunde inte bärga mig så ringde min pojkvän för att komma på andra tankar. Vilket det gjorde så kom upp sen vid tio och jag är väldigt trött men smärtan är iaf borta och ska snart ut med hunden för att sen baka något gott till vännernas och min söndagsfika, ska bli härligt att vara samlade igen på en liten fika. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela