Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

DreamHack

Publicerad 2012-11-29 23:11:54 i Allmänt,

I söndags kom jag hem från Jönköping och DreamHack
Eventet har varit blandat med känslor. Saknad, trötthet, hat, kärlek m.m. Oftast så känns det jobbigt under eventet men efter kan man alltid titta tillbaka och verkligen känna att man hade det ändå jävligt bra. 
 
Har tillsammans med min vän Linn jobbat min andra gång i teamet Press Area där vi svarar på frågor, bokar konferensrum, kokar kaffe och allmänt servar och städar efter press och utställare. Jag tyckte tyvärr att det var roligare när teamet var nytt och vi inte hade någon aning om vad vi egentligen sysslade med.
Så ska jag återigen söka så kommer jag då söka ett annat team för att få en riktig utmaning.
 
 
Hur som helst igår(onsdag) kom jag äntligen igång med träningen igen. Körde ett rätt lugnt bröstpass eftersom jag har en liten miniförkyldning som försöker tränga sig ut och vill därför inte anstränga mig för mycket. 
Så nu är det bara att fortsätta köra järnet. :)
 
Föresten så såg vi Maskinen på Dreamhack så tänkte langa upp en bild från spelningen senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela