Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Cravings

Publicerad 2012-11-03 13:07:02 i Allmänt,

Hjärnan är ett starkt organ och det är även där våra cravings sitter. Jag tänkte själv gå igenom och visa saker som jag inte kan leva utan:
 
Kinder Maxi: Har varit en stor favorit sedan högstadiet och haft svårt att hålla mig borta från hyllan på ICA, men igår bestämde jag mig att minska med kindern pga halsbrännan jag fått senaste gångerna.
 
Sushi: Jag har blivit sugen på sushi vid väldigt jobbiga tider. Mitt i natten, tidigt på morgonen, under prov m.m
 
Kaffe: En dag utan kaffe är inte värd att leva. Amen så är det typ. Jag mår så dåligt när jag inte fått mitt kära koffein men det är värre när jag inte får smaken av en riktigt god kopp kaffe, 
 
Rå potatis med salt: Haha, japp! Så är det, älskar det. Men måste verkligen lägga av med det för det är verkligen inget vidare bra att stoppa i sig rå potatis med en massa salt. Fy, fy fy!!
 
Ben & Jerry: Det här står nog på mångas listor och verkligen inget ovanligt att tycka om. 
 
Sandwiches: Färdiga från Pressbyrån elller liknande. BLT, Skagen, Club, m.m alla är så riktigt goda och jag vill bara ha fler!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela