Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Budget är snyggt!

Publicerad 2012-11-19 11:14:53 i Träningsmode,

SportBH/199:-  |  Linne/99:-  |  Tights/199:-  |  Jacka/499:-
Bland de vanliga klädeskedjorna som har börjat med sportmode så är sannerligen H&M min favorit. För det första är dem snyggare, Gina Tricot försöker för mycket och har inte funktionella kläder. Jag har t.ex haft ett par tights från H&M som jag användt i över ett år nästan 5 dagar i veckan och det ända som har förstört dem är att jag fastnat i saker och när pojkvännen försörde dragkedjan i benet. Så det är sannerligen kvaltie i dem också :)
 
Har faktiskt en fundering på att åka och köpa byxorna och jackan på måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela