Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Onsdag

Publicerad 2012-12-05 13:35:37 i Allmänt,

Ladda om och ladda om. Det är precis det jag gör inför dagens träningspass som är rygg/axlar/biceps. 
Men hur som helst så just nu så försöker jag få tag i en tjej som jobbar på ett företag där jag sökt en tjänst för igår hade hon ringt mig. Men jag har ännu inte fått tag i hennes så väntar nu på att klockan ska bli så mycket att jag kan ringa för att sen rapportera till arbetsförmedlingen hur den här månaden har sett ut.
 
Jag har idag hunnit med att leta jobb, diska, städa köket, rasta hunden, laga mat och allt sånt där. Och jag hoppas på att efter mina samtal att jag kan höja effektiviteten ännu mer. 
 
Ikväll tänkte jag även dra på isdobbarna på löparskorna och köra första vinterlöpningen. För er som inte vet så är vinterlöpning verkligen min favorit! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela