Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Lördag

Publicerad 2012-12-15 13:09:58 i Hundliv, Kost, Promenad,

Under veckan så har jag faktiskt varit på arbetsintervju så jag går fortfarande och väntar på ett samtal från dem om jag fått tjänsten eller rättare sagt, vilken av tjänsterna jag fått. Jag nämligen sökt två olika på samma företag! :)
 
Igår spenderade jag och hunden all tid inne i stan hos Filip för att vänja Akilles vid stan och att bo i lägenhet och det gick ju bättre än första gången, men hunden blir lätt rastlös och kunde verkligen inte finna ro till att lägga sig ner efter våran promenad. 
Sen sent på kvällen så tog jag mig till gymmet, och körde ett bröstpass. Men allt kändes helt off. Linserna är slut så fick träna i mina halvtrasiga glasögonen som gör att jag får huvudvärk, fel träningskläder eftersom jag inte hade ork till att byta helt. Sen var jag jävligt energilös i kroppen. Huvudet ville men kroppen totalvägrade att köra tyngre.
Men det blev ändå ett bra pass på 30min.
 
Idag är jag och hunden hemma själva, mamma och pappa har åkt bort över dagen så jag är strandsatt ute i våran lilla by. Så vi har börjat dagen med att titta på musikhjälpen medans vi gosat sen tog vi oss ut i snöslasket som var HELT omöjligt att få något bra grepp i. Jag gled så fort hunden drog till lite. Menmen, vi fick i alla fall en långpromenad.
 
Slasket!
 
Dagens lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela