Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Lite instagram...

Publicerad 2012-12-10 22:56:50 i Allmänt,

Liten Jossan hemma hos farmor och farfar. Fick bilden på en jättefint kort som min syster hade gjort till studenten, väldans söt bild med! hehe
Sånna här fina promenader har jag fått senaste veckan, jag ÄLSKAR verkligen vintern. Finns verkligen inget bättre än en härlig snöpromenad! 
Min älskade vovve som passar perfekt i snön,precis som handen i handsken. 
Den här pikade jag emot min pojkvän eftersom jag ibland hittar honom där ;)
Julen är verkligen på väg när mamma bakat lussebullar ♥
Innan jag åkte till DreamHack klippte jag av mig mitt långe hemska hår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela