Jossans träning

Löpning, styrka, yoga och promenader är en liten del utav mitt fysiska liv 2012.

Komma igång igen

Publicerad 2012-12-04 19:40:35 i Allmänt,

Det har varit svårt att komma igång att och att hålla reda på allt med träning, kost och bloggande igen. Inte bara för att Dreamhack var jobbigt. Utan att min rutin blev helt ur balans. Jag har tränat på bra, men inte så bra som jag brukar och inte alls samma energi i kroppen för att jag prioterar inte bra mat på samma sätt som jag gjorde innan jag åkte iväg. Men har nu börjat komma in i rutiner men inte helt. Ändå har jag snart varit hemma 1.5 vecka.
Men visst tog mig flera år att hitta rutiner så varför skulle de inte ta lite tid att falla in i dem igen. 
 
Men tills jag kommit igång med bloggandet igen får ni bilden från DH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela